Vaše vozidlo volá po našich produktoch? Odkryte tajné ingrediencie pre maximálny výkon!

Kategórie

 

shop-roku-02.png

shop-roku-01.png

saec-new.png

Rozdelenie olejov podľa klasifikácie ACEA

Klasifikácia ACEA delí motorové oleje do troch skupin- oleje pre zážihové motory (označené písmeno \"A\"), oleje pre vznetové motory osobných a ľahký úžitkových vozidiel (označené písmeno \"B\") a oleje pre vysoko výkonné vznetové motory (označené písmeno \"E\" ). Výkonnostný stupeň je vyjadrený pre daný typ motora číslom (od \"1\" vyššie). V zásade platí, že čím je číslo vyššie, tým je kvalitnejší olej.

Označovanie olejov podľa klasifikácie ACEA:

A1- 96 po novom A1- 02 - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín, tvorbou kalov a opotrebovaním, s vysokou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách. Umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2,5% v porovnaní s olejmi 15W-40

A2- 96 - ako A1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC G4

A3- 96 po novom A3- 02 - ako A2- 96, s vyššou odolnosťou proti oxidácii pri vysokých teplotách, vyššia výkonnosť ako u CCMC G5

A4- 00 - určená pre vysokovýkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel s priamym vstrekom

A5- 01 po novom A5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre použitie v benzínových motoroch osobných vozidiel. Koncipované pre predĺžené a alebo flexibilné olejové výmeny. Oleje s veľmi dobrou vysokoteplotné strihovou stabilitou

B1- 96 po novom B1- 02 - oleje zabezpečujúce vysokú ochranu piestu proti tvorbe usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, umožňujúce dosahovať úspory paliva min. 2.5% v porovnaní s olejmi 15W-40

B2- 96 - ako B1- 96, lepšia ochrana ložísk, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2

B3- 96 - ako B2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC PD2

B4- 98 po novom B4- 02 - ako B3- 96, ale pre motory s priamym vstrekovaním

B5- 01 po novom B5- 02 - vysoko výkonné motorové oleje pre dieselové motory s vynikajúcou vysokoteplotné strihovou stabilitou

E1- 96  - oleje s vysokou ochranou piestu pred tvorbou usadenín a vačiek proti opotrebovaniu, lepšie ako u CCMC D4 (zrušená)

E2- 96 - oproti E1- 96 lepšie vlastnosti, najmä vyššia čistota a nižšie opotrebovanie motora

E3- 96 - ako E2- 96, lepšia ochrana vačiek proti opotrebovaniu, kontrola viskozity a rozptyľovania sadzí, vyššia výkonnosť ako u CCMC D5

E4- 98 - oleje pre vznetové motory najvyššej výkonnostnej úrovne (tzv. SHPD - Super High Performance Diesel) s predĺženými intervalmi výmeny oleja.

E5- 98 po novom E5- 02 - oleje pre vysoko a stredne zaťaženie do motory s turbodúchadlom aj bez neho zameraná Najmä na motory z Americkej produkcie. Čistota piestu ako u ACEA E3- 98, ale znížené opotrebenie motora voči E3 a E4

E6 - vysoko stabilné oleje podporujúce čistotu pištoľ, znižujúci opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi) a zaisťujúca stále mazanie. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory, spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre motory so systémom EGR (Exhaust Gas Recirculation), DPF (Diesel Particulate Filter) a SCR NO (Selective Catalitic Reduction). Trieda E6 je zvláštne doporučovaná pre motory s DPF systémy, ktoré spaľujú palivo s nízkym obsahom síry (50 ppm)

E7 - stabilné oleje zabraňujúce usadzovaním nečistôt na piestoch a vzniku zrkadlové plôch na stene valca. Obmedzuje opotrebovanie (vrátane pôsobením Sazi), vznik usadenín v Turbodúchadlo. Olej je odporúčaný pre moderné, vysoko zaťažované vznetové motory spĺňajúce emisné limity Euro 1-4. Umožňuje predĺžené výmenné intervaly podľa odporúčania výrobcu. Je vhodný pre väčšinu motorov so systémami EGR (Exhaust Gas Recirculation) a SCR no (Selective Catalitic Reduction). nie je vhodný pre systémy DPF (Diesel Particulate Filter).

C1 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s veľmi nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. FORD) Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor), ktoré vyžadujú nízkoviskózne motorové oleje so zníženým obsahom SAPS (Sulfate Ash Phosphorus Sulfur – sulfátový popol, síra, fosfor) a HTHS vyššie ako 2,9 mPa.s.Tieto motorové oleje predlžujú životnosť systémov DPF a TWC a znižujú spotrebu paliva. HTHS >2,9 mPa.s

C2 – motorové oleje s nízkou viskozitou a trením, s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (preferuje napr. PSA)Stabilný motorový olej kompatibilný s katalyzátorom pre vysoko výkonné benzínové a dieselové motory osobných a ľahkých nákladných áut so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (katalyzátor)

C3 – motorové oleje s nízkym obsahom sulfátového popola, síry a fosforu (Renault, Hyundai, MB …)Stabilný motorový olej, kompatibilný s katalyzátorom pre automobily so systémom DPF Diesel Particulate Filter) a TWC (Three Way Catalyst).Tieto motorové oleje predlžujú životnosť týchto systémov.

C4 - motorové oleje určené na použitie vo vysoko výkonných benzínových a naftových motoroch osobných a ľahko úžitkových automobilov vybavených filtrami pevných častíc (DPF), požadujúcimi nízky obsah síry, fosforu a sulfátového popola. Tieto oleje zvýšia životnosť DPF a TWC (katalyzátor).

ACE NORMA .jpg
 

saec-new.pngshop-roku-01.png             shop-roku-02.png

 

 

suzuki-znacka.jpg

Suzuki značka: začiatky, história, modely a zhodnotenie

Medzi známe japonské značky vo svete áut, ale aj motocykov, patrí značka Suzuki. Tá pôvodne začínala ako tkáčska firma, no po niekoľkých dekádach sa rozhodla rozšíriť svoje aktivity aj do automobilového priemyslu. Ako sa ukazuje, bol to správny krok a dnes patria jej autá k synonymom...

© Copyright 2015 ERING s.r.o. Všetky práva vyhradené. web generuje redakčný systém WEB CMS